zondag 10 februari 2013

3 eendenkuikens



Wat een verrassing: 3 kleine, verlegen eendenkuikentjes in mijn tuin. 



Vanmorgen ontdekte ik ze, verstopt achter de bloemen. Ze schrokken toen ik de tuin in kwam dus ik heb ze maar met rust gelaten. Vanmiddag ging ik weer kijken en toen waren ze tevoorschijn gepiept.



Nu was ik eigenlijk aan de tuin begonnen om Mees te laten terugkomen. Maar ja, een meesje en drie kleine eendjes, dat moet toch samen kunnen?
Voorlopig laat die Mees zich niet horen of zien. Er zal toch niets met hem gebeurd zijn?







4 opmerkingen:

  1. Mooi, het tuintje ook! Heb je het tuintje over de kuikens gestempeld of op een apart blad en uitgeknipt? Of moet ik wat minder vragen stellen en er gewoon van genieten...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vraag maar hoor. Ik heb de bloemen uitgeknipt en ervoor gelegd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi ook weer! Ik vind dat jij elke keer van die bijzondere onderwerpen vindt voor je stempels, heel knap! Ik kom nog vaak kijken naar al dat moois!

    BeantwoordenVerwijderen