maandag 4 maart 2013

straatbende


Ik weet niet of dit iets met het voorjaar te maken heeft maar er gebeuren rare dingen in mijn tuin.
Ik had natuurlijk 3 van die schattige gele donsjes.

 

Soms zijn ze wat luidruchtig maar ach, dat went.
Maar sinds gisteren lijkt het alsof mijn tuin is veranderd in een slagveld en gedragen mijn donsjes zich als losgeslagen wild. En een grote woorden dat ze gebruiken. 
"We schoppen 'm eruit" hoorde ik dat kleinste mormel brullen.


  
En over wie ze het dan hebben???


Mees heeft ermee te maken; dat weet ik zeker. Als ik de tuin inkom vlucht hij weg alsof ik hem ergens op betrap.
Ik weet niet hoelang ik die straatbende nog wil hebben in mijn tuin. 










 




5 opmerkingen:

  1. Ik zou die Mees maar in de gaten houden, haha! Met zijn 'gang'...
    Heb je de drie donsjes opnieuw gemaakt, of een kleine aanpassing links en rechts.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kan alleen afsnijden; niet bijsnijden. Dus een nieuw trio gemaakt.

      Verwijderen
  2. Toch vind ik ze wel leuk die straatbende...! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er komt een melodie in mijn hoofd: bang bang ducky duck ;>)

    BeantwoordenVerwijderen